Van onderbuikgevoel naar onderbouwde keuze

Grote kans dat je marketing erbij doet en keuzes maakt op gevoel. Op wat je dénkt dat goed is. Niet erg. Maar de kans is daardoor ook groot dat je er misschien niet het maximale uithaalt. Data-analyse en rapportages geven je inzicht in wat echt werkt voor jouw doelgroep. Waar ze door getriggerd worden en waar verbetering nodig is. Dat helpt je betere keuzes te maken. Keuzes waarvan je wéét dat ze effect hebben.

Onmisbaar voor duurzame groei

Analyse en rapportage omvat het verzamelen en interpreteren van gegevens van je marketingactiviteiten en klantgedrag. Denk aan data van bijvoorbeeld je website, e-mail resultaten en advertentiecampagnes. Met die informatie kun je je marketinginspanningen namelijk steeds beter afstemmen op de behoeften van je doelgroep, knelpunten in de klantreis aanpakken en gericht blijven werken aan klantenbinding.

Zo helpen we je

Wij helpen je data te verzamelen en analyseren. We stellen meetpunten op in website-statistieken (o.a. Google Analytics), social media, online tools of je CRM-systeem en checken de data om klantinzichten te verzamelen. We kijken naar wat wel en niet werkt. Vervolgens helpen we je die cijfers te vertalen naar concrete stappen die je kan zetten om je communicatie en campagnes nóg waardevoller en effectiever te maken.

Kortom, wij helpen je te ontdekken wat werkt … en waarom.

Ook datagedreven keuzes maken?

Neem contact op of check eerst hoe je ervoor staat met onze gratis marketingtest.

Handige tips