Van nieuwsbrief naar e-mail met impact

Jij hebt nieuws en je klant moet dat weten, dus je stuurt af en toe een nieuwsbrief of productupdate. Op zich niks mis mee. Maar daarmee speel je niet altijd  in op wat je klanten écht nodig hebben, terwijl e-mailmarketing juist een krachtige manier is om rechtstreeks toegevoegde waarde te leveren. Je wilt bouwen aan autoriteit en dus relevante en waardevolle e-mails sturen naast  updates en productdetails. Want dát verbetert de klantbeleving.

E-mails met resultaat

Goede e-mailmarketing werkt nog steeds. Door relevante (gepersonaliseerde) e-mails te sturen op precies het juiste moment in de klantreis laat je namelijk zien dat je je doelgroep (en hun uitdagingen) begrijpt. Dat je weet wat er speelt. Dat geeft klanten vertrouwen en verhoogt je autoriteit. Maar het levert ook meer betrokkenheid op. Meer merk- en productbekendheid. En uiteindelijk ook meer loyale klanten.

Zo helpen we je

Wij helpen je meer uit je e-mailmarketing te halen. Op basis van jouw doelstellingen, de behoeften van je doelgroep en de klantreis stippelt ons team van e-mailmarketing specialisten een doordachte strategie uit voor mailings die geopend en gelezen worden. Denk aan persoonlijke service- en onderhoudsherinneringen, tussentijdse rapportages of e-mails met tips en how-to’s uit de praktijk. Allemaal op basis van segmentatie en vaak automatisch verstuurd.

Zo werk je namelijk consistent en structureel aan een betere klantervaring. Voor iedere klant afzonderlijk.

Ook betere e-mails sturen?

Neem contact op of check eerst hoe je ervoor staat met onze gratis marketingtest.

Handige tips