Van minimaal bereik naar maximale impact

Je hebt net een blog geschreven en na een week check je enthousiast de resultaten. Die vallen tegen. Het is bijna niet gelezen. Maak je geen zorgen. In de industrie kijken we liever naar de kwaliteit van het bereik in plaats van clicks of views. Naar wie het heeft gelezen. Of er is doorgeklikt. Hoe er is gereageerd. Dat helpt je straks namelijk betere content te maken. Voor precies de mensen die je ook echt wíl bereiken.

Goede content alleen is niet genoeg

Zelfs de beste content mist zijn doel zonder effectieve promotie. Om er ook daadwerkelijk de vruchten van te plukken, moet je je content dus actief en strategisch verspreiden. Via de juiste kanalen waarvan je zeker weet dat je doelgroep daar zit en in verschillende formats die perfect passen bij de verschillende doelgroepen. Zo vergroot je namelijk je merk- en propositiebekendheid (zie ook merkpositionering) en werk je ondertussen ook aan landgdurige relaties met je klanten. Dubbele winst.

Zo helpen we je

Wij helpen je jouw content onder de juiste neus te krijgen. Met de klantreis, de wensen van je klant en de doelstellingen in jouw organisatie in het achterhoofd ontwikkelen we samen een duidelijke contentkalender met de beste kanalen en formats voor al je doelgroepen en doelgroepsegmenten. Op basis van data en inclusief geoptimaliseerde tijdstippen en frequenties.

Daarmee weet je straks altijd wat je te doen staat.

Ook je content effectief promoten?

Neem contact op of check eerst hoe je ervoor staat met onze gratis marketingtest.

Handige tips