Van datasheet naar diepgang

Industriële bedrijven delen vaak bedrijfsnieuws en technische productspecificaties. Niks mis mee, maar je kan soms meer waarde toevoegen door inzichten, ervaringen en kennis te delen. Door hulp te bieden aan (nieuwe) klanten. Zo val je niet alleen op, maar bouw je ook aan een sterk merk én word je gezien als een expert in je branche. Drie vliegen in één klap.

Contentmarketing als verlengstuk van je service

Autoriteit bouw je niet op door te roepen dat je goed bent. Je moet het bewijzen. Laten zien. Schrijf daarom artikelen met tips over onderhoud van machines, maak how-to video’s over het gebruik van producten of toon met een case study aan hoe je klanten efficiënter laat werken. Op die manier is contentmarketing geen bijzaak meer, maar een verlengstuk van je service. Dat verhoogt de klanttevredenheid en bindt klanten aan je bedrijf.

Zo helpen we je

Wij helpen je content te bedenken, maken en delen. We ontwikkelen samen een heldere contentstrategie, helpen je waardevolle content te creëren en stellen een slim plan op voor voor contentpromotie waarmee je straks precies de juiste mensen bereikt. Compleet met een eigen schrijfwijzer die zorgt voor een herkenbaar verhaal in al je content.

Maatwerk dus. Want dat werkt wel zo prettig.

Ook betere content maken en verspreiden?

Neem contact op of check eerst hoe je ervoor staat met onze gratis marketingtest.

Handige tips