Van aanname naar antwoord

Je hoort het pas als er iets mis is. Of een klant haakt ineens af en je weet niet waarom. Daarom vraag je soms subtiel om een review en je zet af en toe een enquête uit. Maar de respons valt tegen en de input helpt je niet echt vooruit. Diepgaand klantonderzoek en het structureel verzamelen van feedback zorgen dan voor waardevolle antwoorden waar je de klantbeleving wel echt mee kan verbeteren.

Klantonderzoek vs. klantfeedback

Klantonderzoek geeft inzicht in klantbehoeften, tevredenheid en verwachtingen. In hoe klanten denken en keuzes maken. Continu feedback verzamelen geeft inzicht in de ervaring van klanten op een bepaald moment, waardoor je je processen of communicatie snel kan verbeteren. Samen geven ze dus een compleet beeld van wat je klanten nodig hebben. Op meerdere niveaus.

Zo helpen we je

Wij helpen je klantonderzoek uit te voeren en feedback te verzamelen. We geven advies of denken en helpen mee. We zetten bijvoorbeeld onderzoeken uit waarmee je checkt of je merkstrategie leidt tot het gewenste imago. Of we ontwikkelen laagdrempelige feedbackmomenten waarmee je ontdekt hoe je service en merk worden ervaren, wat klanten echt belangrijk vinden en waar je kansen liggen.

Alles om gestructureerd te bouwen aan een krachtig merk, optimale klantbeleving  en blije medewerkers.

Ook weten wat klanten echt van je vinden?

Neem contact op of check eerst hoe je ervoor staat met onze gratis marketingtest.

Handige tips